Θεότρελος οπαδός της Λίβερπουλ άλλαξε το όνομά του σε... Ανφιλντ


Είναι μια από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες στον πλανήτη και παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια δεν περνάει και την καλύτερη περίοδό της, οι εκατομμύρια οπαδοί παραμένουν πιστοί, όπως ο Νορβηγός Αξελ Γκόνγκσταντ ο οποίος άλλαξε το όνομά του σε Ανφιλντ όπως ονομάζεται η ιστορική έδρα της ομάδας.

Ο Αξελ Γκόνγκσταντ - Ανφιλντ όπως αποκαλείται πλέον όταν έγινε 18 ετών πήγε στο ληξιαρχείο και άλλαξε επισήμως το όνομά του ώστε να μπορεί, όπως ο ίδιος δηλώνει να κουβαλάει παντού τη Λίβερπουλ μαζί του.

«Κατάγομαι από τη Νορβηγία. Αλλαξα το όνομά μου σε Ανφιλντ όταν έγινα 18, το έχω εννιά χρόνια τώρα. Ηταν αρκετά αυθόρμητο. Πάντα ήμουν περήφανος για το όνομά μου, αλλά σκέφτηκα ότι αν βάλω το Ανφιλντ σε αυτό θα είμαι ακόμη πιο περήφανος για αυτό και θα μπορώ να κουβαλάω τη Λίβερπουλ όπου πηγαίνω», ήταν τα λόγια του νεαρού στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.


Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου