Η θυσία ενός φανατικού


Συχνά οι οπαδοί προχωρούν σε ακραίες ενέργειες για να εκδηλώσουν την αγάπη τους για την ομάδα τους. Μία από τις πιο συχνές αποδείξεις αφοσίωσης που επιλέγουν είναι να «χτυπήσουν» τατουάζ προς τιμήν της. Κι αν αυτό εκ πρώτης όψεως δεν ακούγεται υπερβολικό, πώς θα σας φαινόταν αν ένας οπαδός του Ολυμπιακού δεχόταν να σημαδευτεί για πάντα με το έμβλημα του Παναθηναϊκού;

Αυτή είναι περίπου η περίπτωση του Κρις Γουόρθινγκτον. mΦανατικός οπαδός της Μάντσεστερ Σίτι, βίωσε μία από τις δυσκολότερες δοκιμασίες για έναν γονιό.

Η 7χρονη κόρη του, Πόπι, διαγνώστηκε τον Ιούλιο του 2010 με όγκο στον εγκέφαλο. Χάρη, όμως, στη βοήθεια από το φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά «When You Wish Upon A Star», το κοριτσάκι σώθηκε.

Για να δείξει την ευγνωμοσύνη του, ο 45χρονος πατέρας πήρε μία γενναία κι ακραία απόφαση.Υποσχέθηκε ότι, αν μαζέψει 1.500 λίρες από δωρεές για το ίδρυμα, θα «χτυπήσει» τατουάζ της Μάντσεστερ… Γιουνάιτεντ!

«Ήθελα να μαζέψω κάποια χρήματα για να τους ευχαριστήσω κι αυτή η ιδέα μου ήρθε ξαφνικά. Δεν έχω τη φυσική κατάσταση να τρέξω σε μαραθώνιο και δεν θα μπορούσα να σκεφτώ τίποτα που να με πονά περισσότερο προσωπικά, από ένα τατουάζ της Γιουνάιτεντ πάνω μου για το υπόλοιπο της ζωής μου.

Δεν έχω άλλα τατουάζ, συνεπώς αυτό είναι πολύ σημαντικό. Δεν ήθελα να το κρύψω, οπότε δεσμεύομαι ότι θα το κάνω στο χέρι μου για να είναι εμφανές.

Κάποιοι από τους φίλους μου που υποστηρίζουν τη Σίτι αρνούνται να πληρώσουν, εκτός αν φτάσω τον στόχο μου, οπότε απευθύνομαι σε αυτούς τους τρελούς οπαδούς της Γιουνάιτεντ για να με βοηθήσουν».

Ο Γουόρθινγκτον, ο οποίος προέρχεται από πατέρα που υποστηρίζει τους πρωταθλητές Αγγλίας, ποντάρει στην επιθυμία των φανατικών των «Κόκκινων Διαβόλων» να δουν έναν οπαδό της Σίτι να σημαδεύεται για πάντα με το έμβλημα της ομάδα τους.

Άλλωστε, όπως αναφέρει κι ο ίδιος στη σελίδα που δημιουργήθηκε για τον σκοπό αυτό, «υποβάλλω τον εαυτό μου στον υπέρτατο εξευτελισμό να έχω στο χέρι μου τατουάζ της Γιουνάιτεντ που θα μείνει εκεί για πάντα. Είμαι φανατικός οπαδός της Σίτι, οπότε όσοι φίλοι της Γιουνάιτεντ θέλουν να γελάσουν, σας παρακαλώ να δωρίσετε. Έστω κι ένα μικρό ποσό θα αξίζει ένα πείραγμα σε έναν “μπλε”».

Κι όντως, η ανταπόκριση είναι μεγάλη, καθώς έχει καταφέρει ήδη να λάβει 48 δωρεές και να καλύψει το 55% του ποσού. Στην πλειοψηφία τους είναι οπαδοί της Γιουνάιτεντ, αλλά δεν είναι λίγοι κι αυτοί άλλων ομάδων που καταλαβαίνουν τον… πόνο του και τον επιβραβεύουν για την θυσία του!

Άλλωστε, κάθε αφοσιωμένος φίλαθλος κατανοεί απόλυτα το δράμα του



Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου