Τζίμης Πανούσης - Σωκράτης Μάλαμας: Θεέ μου μεγαλοδύναμε


Ο Τζίμης Πανούσης και ο Σωκράτης Μάλαμας σε μια διασκευή του ρεμπέτικου τραγουδιού «η προσευχή του μάγκα» γνωστό και ως «Θέε μου μεγαλοδύναμε».

Ένα από τα σημαντικότερα μουσικά περιοδικά, το ΜΕΤΡΟ, επιστρέφει ύστερα από εννέα χρόνια απουσίας από τα καλλιτεχνικά δρώμενα, με τους Τζίμη Πανούση και Σωκράτη Μάλαμα να μπαίνουν μαζί στο στούντιο, για να ερμηνεύσουν ανέκδοτα τραγούδια για το πρώτο τεύχος.

Το περιοδικό είχε αναστείλει την έκδοσή του το Δεκέμβριο του 2005 και μετά από 9 χρόνια επανακυκλοφορεί με κοινωνικοπολιτική και μουσική ύλη όπως και παλιά. Οι στίχοι είναι του Τζίμη Πανούση, στο γνωστό σατιρικό του ύφος, και το τραγούδι "Θέε μου μεγαλοδύναμε" περιλαμβάνεται στο 45αρι δίσκο βινιλίου που συνοδεύει το περιοδικό ΜΕΤΡΟ που επανακυκλοφορεί.

'' Θεε μου μεγαλοδύναμε
που είσαι ψηλά 'κει πάνω
ρίξε τη νόσο καλαζάρ Θεούλη μου
στους σκύλους των κομμάτων

Εκεί που τρώει ο Πάγκαλος
με τα χρυσά κουτάλια
βάλε στη σούπα τους σκατά Θεούλη μου
να του κοπούν τα σάλια

Δώσε κουράγιο στο λαό
και στους τυραννοκτόνους
ν' απαλλαγούμ' απ' τους βαλτούς Θεούλη μου
και τους ευρωμασόνους

Κι όταν θα σβήσει ο αργιλές
και βγουν τρανσέξουαλ νάνοι
βαλ' όλους τους αγγέλους σου Θεούλη μου
να πουν το νάνι - νάνι ''








ΠΗΓΗ 1
ΠΗΓΗ 2
Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου