Το παπάκι: Το νανούρισμα του Νικόλα Άσιμου που έγινε τραγούδι


Είναι ένα από τα πιο γνωστά και αγαπημένα τραγούδια του Νικόλα Άσιμου και ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια της μεταπολιτευτικής ελληνικής δισκογραφίας. Οι επανεκτελέσεις του πολλές, όπως και οι ηχογραφήσεις του. Το "Παπάκι" του Νικόλα Άσιμου, δεν ήταν τραγούδι ούτε προοριζόταν για κάποιο δίσκο. Πρωτογράφτηκε ως νανούρισμα για την κόρη του, στο υπόγειο της οδού Αραχώβης 41. 

Ο Ηλίας Μπενέτος τον θυμάται στην ηχογράφηση ενός συγκλονιστικού νανουρίσματος. 

"Το είχε γράψει ο Άσιμος πριν από μερικά χρόνια για να κοιμίζει την κόρη του στο υπόγειο της οδού Αραχώβης 41. Ήταν το Παπάκι. Μια μαγική στιγμή που ερμήνευσε η Χαρούλα Αλεξίου... Nα μη σου πω ότι, κάποια στιγμή ο Άσιμος ήταν και ψιλοβουρκωμένος. . . Είχε κρυφτεί πίσω της. Τραγουδούσε για πάρτη του αυτό που άκουγε εκείνη τη στιγμή. . . Αυτό που τον φόρτιζε, αυτό που τον δονούσε. . . Συγκινήθηκε και η Χαρούλα. Κι αυτό φαίνεται, είναι λυγμική. Ούτε γύρισε πίσω της να δει πού είναι ο Νικόλας, τι κάνει. Μπήκε κι εκείνη σ' αυτό που συνέβαινε. Γιατί συνέβαινε κάτι ακαριαίο και μαγικό. . ."

Το παπάκι

Έχω ένα παπάκι να μου κάνει πα
να μου κάνει πα, πα, πα
Και ένα κουνελάκι που όλο μου κουνάει
που όλο μου κουνάει τ’ αφτιά

Και δε μου καίγεται καρφί
αν εσύ περνάς και δε μου ξαναμιλάς

Ίσως να ξανάρθεις όταν θα έχω πια
όταν, θα έχω πια χαθεί
κι ή θα μ’ έχουν θάψει ή θα έχω μα
ή θα έχω μαραθεί

Και ας μη σου καίγεται καρφί
Και ας συνήθισες και ας συνήθισες και εσύ

Στίχοι: Νικόλας Άσιμος
Μουσική: Νικόλας Άσιμος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου


Ακουστε "To Παπάκι" του Νικόλα Άσιμου:






ΠΗΓΗ
Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου