Francesco Totti: Στιγμές από την καριέρα του μεγάλου αρχηγού


O Φραντσέσκο Τόττι ο εμβληματικός αρχηγός της Ρομα μετά από 24 χρόνια αποφάσισε να βάλει τέλος στην καριέρα του. Το σύμβολο της Αιώνιας Πόλης κρέμασε τα παπούτσια του και πλέον ανήκει στις όμορφες ιστορίες του αθλήματος. Στα παρακάτω βίντεο απολαύστε στιγμές απο την καριέρα του όπως και όλα τα γκολ που σημείωσε στο Iταλικό πρωτάθλημα και στα Ευρωπαϊκά κύπελλα με τη φανέλα της Ρομα.

O Φραντσέσκο γεννήθηκε στη Ρώμη στις 27 Σεπτεμβρίου του 1976, έχει κλείσει τα 40 του χρόνια και στη Ρόμα βρίσκεται από 13 χρονών. Το ντεμπούτο του στην πρώτη ομάδα το έκανε το 1993 και μέχρι το 2017 υπηρέτησε τους τζαλοροσι ως ποδοσφαιριστης, αναμφίβολα είναι ένας από τους μεγαλύτερους αρχηγούς όλων των εποχών στο ποδόσφαιρο. Αφοσιωμένος στην αγαπημένη του ομάδα, ένας αληθινός Capitano όπως είναι και το προσωνύμιο που τον συνοδεύει.

Συγκινητικό το τελευταίο μήνυμα του Francesco Totti μπροστά στους οπαδούς της Ρομα, ο ιδιος δήλωσε: «Δυστυχώς έφτασε η στιγμή που δεν ήθελα να έρθει ποτέ. Σας ευχαριστώ για αυτά τα 25 χρόνια, ειδικά για τις δύσκολες στιγμές. Αυτές τις μέρες κάθισα και μίλησα στη γυναίκα μου για αυτή τη φανέλα, γράψαμε ένα γράμμα, θα προσπαθήσω να σας το διαβάσω. Ευχαριστώ τους γονείς μου, τον αδερφό μου, τους συγγενείς μου, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου. Πολλοί μου είπαν να γράψω ένα ποίημα, εγώ ποιήματα μπορούσα να γράψω μόνο με τα πόδια. Άτιμε χρόνε, πόσο γρήγορα περνάς. Θα βγάλω τη φανέλα και θα τη διπλώσω με ευλάβεια, δεν είναι εύκολο για μένα, δεν μπορώ τόσο εύκολα να σβήσω το φως. Τώρα φοβάμαι, είναι η πρώτη φορά που φοβάμαι γιατί δεν ξέρω τι γίνεται μετά. Επιτρέψτε μου να αισθάνομαι φόβο και θέλω να με βοηθήσετε σε αυτή τη στιγμή, να μου δείξετε την αγάπη σας γιατί τώρα σας έχω πιο πολύ ανάγκη από ποτέ. Μην με αφήσετε τώρα. Να γεννιέσαι Ρωμαίος και romanista είναι μια ευλογία. Ήταν μια τεράστια τιμή να είμαι αρχηγός αυτής της ομάδας. Θα σταματήσω να σας συγκινώ με τις ποδοσφαιρικές μου ικανότητες, αλλά η καρδιά μου είναι μαζί σας. Θα μπω στα αποδυτήρια και θα σταματήσω να είμαι παιδί. Τώρα γίνομαι άντρας. Είμαι ευτυχισμένος που έζησα αυτά τα 28 χρόνια αγάπης. Σας αγαπάω.»


Το τελευταίο αντίο του Φραντσέσκο Τόττι στους οπαδούς της Ρομα:

Στιγμες απο την καριερα του:

Όλα τα γκολ που σημείωσε στο ιταλικο πρωταθλημα:





Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου